Hyundai se pregătește să dezvăluie cel mai mare vehicul electric din portofoliu, care va acea un sistem de încărcare de 800 de volți. Deși este prezentat ca o premieră mondială, este posibil ca tehnologia să fie deja implementată pe alte modele.
Pe 9 ianuarie, la Bruxelles, Hyundai anunță că va prezenta cel mai mare vehicul electric din portofoliul său.
Nu i-a dezvăluit, încă, numele și nici specificațiile tehnice, ci doar că va avea o arhitectură de încărare de 800 de volți.
Construit pentru alimentare de înaltă tensiune, Hyundai tocmai a prezentat prima imagine cu cel mai mare vehicul electric al său de până acum. Dar, s-ar putea să nu fie atât de nou.
Deși Hyundai nu a detaliat specificațiile tehnice, a confirmat că modelul va prezenta „tehnologie electrică de ultimă generație, inclusiv un sistem avansat de încărcare de 800 de volți”.

Tehnologia de încărcare la 800 V este o inovație cheie în mobilitatea electrică. Permite încărcări ultra-rapide, la peste 350 kW, ceea ce reduce considerabil timpul de așteptare.
Bateriile se încarcă de la 10% la 80% în circa 15-18 minute, cu această tehnologie.
Aceeași configurație de 800V apare deja la modelul eMoovy, de exemplu, dezvoltat de Iveco în parteneriat cu Hyundai. Dar și pe Ioniq 5, 6 și 9.
De asemenea, modelele de la mărcile afiliate Kia și Genesis, care fac parte din Hyundai Motor Group, folosesc această nouă tehnologie.
Dincolo de debutul principal al celui mai mare vehicul electric al său de până acum, standul Hyundai de la Bruxelles va include și sedanul Ioniq 6 cu facelift. De asemenea, vor fi prezentate și modelele Ioniq 5 N și Ioniq 6 N, optimizate pentru performanță.
Anul acesta, sud-coreenii a adus schimbări discrete, dar un plus de tehnologie pentru monovolumul Staria.
La interior, faceliftul este mai ușor de sesizat. Hyundai introduce un ecran central mai mare decât cel anterior, iar planșa de bord a fost reorganizată.
Volanul are un aspect revizuit, iar la varianta „Lounge”, selectorul transmisiei este mutat în spatele acestuia.
Motorizările rămân aceleași, un V6 de 3,5 litri pe benzină și un sistem hibrid de 1,6 litri. La care este foarte posibil să adauge, în viitor, o versiune complet electrică. Cel mai probabil, aceeași de pe noul model, care se lansează în ianuarie.